SHOPPING GALEN!?

(från gårdagen..)
Jag fick med allt på samma gång..

Dagen började med skola. Men det var för lite action och för mycket skit snack för min del att jag drog mig vidare till Farsta Centrum med mamma för en liten shopping runda.
Rundan gick riktigt bra, nästan FÖR bra för att vara sant. Det var REA i var enda affär nästan och då kan man ju inte bara gå förbi utan att ta sig en titt, eller hur!?
Det slutade med att jag kom hem med
  • Två par skor
  • En tunika
  • Ett par svarta Nudie jeans
Min dag var riktigt räddad. Hittade äntligen mina svarta par Nudie jeans som jag letat efter och som mamma tjatat efter. Tyvärr så var dem inte på rea men det gjorde inget för dom satt som en smäck och vi var som gjorda för varandra.
Skorna hade en annan historia. Mamma skulle egentligen bara gå in och kolla efter skor till mina små syskon. Men istället så hittade jag ett par riktigt söta ballerina och ett par bruna, korta stövlar på barnavdelningen. WOOW! Haha, att kunna köpa skor på barnavdelningen är ju kanske inget att skryta om.. Men kunde inte lämna kvar dom ensamma i affären.
Tunikan gick jag bara in och tog. Kostade liksom 49kr och vitt kan alltid vara bra att ha som något bas plagg.


**I tisdags så shoppade jag också loss på stan bland all REA. Hittade kanske inte lika bra saker som igår men absolut saker som jag behövde. Typ (A)... Som te.x:**
  • Två par knä strumpor
  • En inspererad skepps jacka (marin blå)
  • Stickad lång tröja med stor krage
  • Nytt underställ
  • Tre par nya söta hotpants
  • Svart spets topp
________________________________________________
Hann även med att färga håret igår också. Är väldigt nöjd med resultatet. Blev lite med rött brunt den hör gången, uuuur läckert!!


Bild på:
*Mitt ny-färgade hår
*Nya svarta Nudie jeansen
*Nya bruna stövlarna

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin kropp!!!!!!!!!!!!!

2008-10-28 @ 19:09:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback