Solidaritetsprojekt

Idag så stod jag och frös ihjäl mig vid Riksdagen. Kul det låter va? Stod där med min s.k BG 13 och försökte samla in pengar till de unga hemlösa i Sverige. Som tur var så var det lättare än vad jag hade trott. Enligt Alex så var båda våra bössor så fyllda med pengar att det inte gick ner mer och det låter ju hur bra som helst. Fast jag tror att dom andra hade lika mycket om inte mer... Men vad vet jag?




Just nu så sitter jag hemma hos Alex och äter chips medan hon pratar med sin mor om sina "stooora bröst". Ganska så kul att höra på. Jag gillar dina bröst iaf Alexandra Hjorth, även om inte DU gör det -.-......
Det var egentligen inte meningen att vi skulle sitta på facebook osv utan jag skulle komma hit för att vi skulle plugga klart allt inför lovet så vi slipper ta all skit då. Meeeeeeeeen vi är på väg dit snart. Måste ju bara äta upp påsen(?).

Kommentarer
Postat av: Anonym

hörru nattan, det är itne 59 dagar till julafton. det är faktiskt 60 dar ;) ska du inte ändra? + att det är 69 tills nyår!

2008-10-25 @ 14:12:52
Postat av: Natalie

men huh? inte jag som räknar. Den gör det automatiskt?!

2008-10-25 @ 18:21:47
URL: http://nnats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback