Tiden går så snabbt

Sitter här i handukar och försöker att hitta på vad jag ska ha på mig idag. Ska bara till skolan för att ha ca en och en halv lektion sen ska jag iväg på arbetsintervju. Vet inte riktigt om det är rätt jobb för mig, men får ser hur det går. Om jag inte får jobbat så är det inte så mycket mer med det precis. Har ju ändå min fotboll att ta han om (a)..
Apropå fotbollen så dömde jag mina första finaler(1/16) igår på Mälarhöjdens IP. Det gick mycket, mycket bättre än väntat. Trodde verkligen att matchen mellan BP och Boo skulle döda mig, men Bp vann lätt med 6-0. Är glad att jag fick F13 matcher och ingenting annat. Tjejerna är så mycket lättare att hantera när det gäller fotboll.
Nu får man väl bara hoppas på(?) att jag dömde så bra att jag får döma åttondels finaler. Fast jag kan gärna stå över. Kommer ha en sådan press på mig alltså...

Begravningen i tisdags gick och mycket bättre än föväntat. Trodde faktiskt att det skulle bli trist och jobbigt att gå dit. Hade ju även ett litet tjaffs innan med mamma om vad jag fick ha på mig och inte ha på mig...
Men det var kul att träffa en stor del av släkten igen. Nästa tillfälle blir väl när Stig fyller 90, eller?!

Nu ska jag äta frukost! puuuws


Bild som Michaela har smyg tagit på mig .. Ovanligt^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback