Vaaaaarför?

Sänder dom nu Gossip Girl på söndagar? Vafaaaan hände med tisdagarna? - Nej nu blir jag sur.. Hade ju förfan så jävla fullt upp igår att jag inte ens hann äta någonting...
Dagen började ju då med att jag försov mig som vanligt.. Skulle ha träffat Emil i stan kl 12:30 och en viss Natalie vaknade 12:28.... yeey^^ Fast känner mig ändå ganska så stolt eftersom jag var inne i stan redan 13:04.. Han alltså fixa mig på tjugo minuter eftersom jag hann med tunnelbanan som gick 12:53. När jag väl kom in så gick vi och satte oss på espresso house på Strureplan. Jag var så jävla sugen på en Chai latte.
Efter fiket så drog vi oss vidare till Gallerian. Det gällde liksom att vara inne eftersom det aldrig slutade regna. Sen när vi tröttnade på stan så satte vi oss på pendel och jag drog mig vidare till Älvsjö för att kolla på Halmstad - AIK hos mormor och morfar. Usch vilken dålig match.. Vad har hänt med alla Stockholms lag egentligen och speciellt AIK.. Den här säsongen har inte vart någon höjdare precis..


Aja efter resultatet 2-1 till Halmstad så tog jag tag i påsen med tomater och började springa till Bussen i ös regnet. Tajmade ganska så läckert med bussen och träffade även på Emma Hultin. Sen när jag trodde att jag skulle få gå hem och ta det lugnt så var helt plötsligt Kinell att följa med till Eriksdalhallen och kolla på Emils A-lags match. Trodde jag aaaldrig skulle hände. Så jag hann bara upp, hälsa på alla, sätta upp håret, lämna tomaterna och gå på toaletten innan det var dags för att åka vidare.
Fick mig ju då även en liten promenad igår kväll eftersom Kinell vägrade ta bussen. Han kunde verkligen inte stå still igår...........!!! Han var så jävla kissnödig, HAHA AS KUL! Men iaf, matchen var rätt så tråkig.. Huddige vann med 3-0 tror jag och Bajen hade riktigt aldrig chansen att ta över. Äckel bajen (:

Nuuuu ska jag vandra vidare till skolan och ner ill gymmet. Höööres!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback