Vad hände med mina förmiddagar?

Slappt schema eller vad? ..
Haha hela veckan är bara onödig. Det nya projektet är helt onödigt tyckert jag. Men jag ääääälskar mina sov månar (A) Vem gör inte liksom?..
______________________________________________
Att döma kvarts finaler idag gick riktigt bra. Blev lite nervös där i första matchen när det stod 0-0 i första halvlek. Jag hade verkligen inte orkat med straffar .. Andra matcher var mer spännande och mer målrik. Boo FF slog ut Vallentuna med 3-0. Det andra målet var riktigt najs gjort av en 13 åring.

Tjänade ihop precis 500kr ikväll. Nu har jag väl en hel del pengar i plånboken. Och mer kommer... Mys att ha och leka med i helgen (A). Behöver verkligen nya kläder OCH smink. Som tex:
  • Jeans. Helst hel svarta eller ett par mörka nudie.
  • Väska. Behöver inte vara märkes väska utan bara en riktigt snygg och elegant
  • Smink i allmänhet bara.. Allt börjar verkligen ta slut nu
  • Stövlar om något! Skulle vilja ha ett par med typ låg kil-klack och ett par höga
Efter matcherna så kom pappa och hämtade mig. Resten av familjen var hemma hos mormor och morfar. Dom satt och väntade på att få börja äta tårtan, vilket dom ändå hade gjort när jag kom. Även Martin och Tina var där och hälsade på med lilla söta Thea.
För idag så fyllde min morbror Tobis 34år. GRATTIS <3

Kommentarer
Postat av: Hanna

Sv: Okej :) Hoppas du får tid snart i alla fall och ja, jag har fixat en bild.

2008-10-08 @ 20:41:20
URL: http://hannanord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback