29 september

Usch för långa dagar i skolan. Usch för läxor. Usch för vädret ute idag. Usch för att jag inte har några kläder att ha imorgon på begravningen... Ja, usch för det mesta idag och just nu!!

Mitt schema för veckan dödar mig. Slutade fyra idag och kommer att sluta fyra imorgon också. Vad är det för fel på dem, vad tror dom egentligen om oss? Ofta vi pallar sånt... BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄ! Ingenting går som det ska idag tycker jag.
Och den där jävla undersökningen om prostitution, men lägg av liksom!? Varför valde vi just det ämnet av alla jävla ämnen på tavlan. Hade jag inte vart utanför och pratat i telefon så hade jag sätt till att vi hade fått ett bättre och lättare ämne. Men ibland har man otur i turen (?)

Aja, har inte så mycket mer att tillägga just nu känner jag. Kan bara säga att anledningen till att jag inte har skrivit någonting om lördagen så är det för att jag helst vill glömma det mesta. Kan ju bara säga att jag spydde över 10 gånger och var bakis hela söndagen. Sen får du själv läsa mellan raderna... Men kul hade jag iaf!
(bilder från tjej middagen kommer senare..)

Fick även en ny parfym idag, Nina Ricci. Den luktar heeeelt fantastiskt. Mjaaaaau (8)


Kommentarer
Postat av: ärru kock?

snopp

2008-09-30 @ 18:57:37
URL: http://mmalte.blogg.se/
Postat av: Hanna

När planerar du att fixa min blogg?

2008-10-01 @ 16:14:53
URL: http://hannanord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback