dålig på att skriva

Jag har ingen lust längre. Skulle bara vilja lägga ner bloggen och skita i allt, men det kommer jag aldrig att göra. För jag har lovat mig själv att den här bloggen ska följa med mig hela livet ut. That's it! Alla vet ju hur kul det är att läsa gammalt skit ;).

Har jävligt mycket i skolan just nu så har fullt upp. Sen när det inte är skola så är det ju fotboll, dömer varje helg nu. Känns bra att äntligen ha pengar, nu rullar dom bara in. Skit härligt.
Jag är i helt fel period av livet just nu har jag kommit fram till. Jag är i den här perioden där jag inte orkar någonting och bara vill ta det lugnt och äta mig tjock och dricka mig full. Helgerna består för det mesta av festande vilket är riktigt kul men kanske inte så bra för min hälsa eller skol gång. But, I don't give a FUCK...

Men skolan går bättre nu iaf, har äntligen fått byta basgrupp till Alexandras. Synd bara att Michaela och Jossan och fick byte från den gruppen till en annan. Så nu har jag gått från att vara Smurf till Bumbibjörn. YEEY!
_________________________________________
Helgen som precis har vart kan vi ju summera i fem ord. HELT OKEJ, MEN ÄNDÅ INTE! Min fredag blev absolut inte som den skulle och lördagen var inte så mycket bättre. Meen fick iaf träffa min kvinna och leka med henne ^^ haha....
Lördagen var det iaf lite action i. Drickan var framme och pojkarna var där. Sov över hos Mattias, kändes kul att få träffa dig igen. Saknar det vi hade förut sötnos.
Söndagen bestod bara av match och chill. Sen senare åt kvällen så tittade även Calle förbi och sov över. Du är knaaaasig du bebis. haha!

Bjuder på denna bild från i morse också! PUUUUSS NN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback