Härligt stressig fredag

Jag har vart i farten enda sedan kl 08:00 imorse. Även fast jag inte gymmade idag. Vaknade runt kl 07:15 men gick väl upp ur sängen vid 07:45. Satte på mig mina ksss mjukis byxor, min nya UNG08 tröja och tog med mig datorn och satte mig i köket. Där satt jag väl från kl 08:00 till ca 10:30 för då var det dags att åka till asist med Kinell och Robin. Där mellan så hann jag med att bädda sängen, dricka te och fixa mig inför skolan = satte på mig ett par jeans, sminkade mig och sen ett par skor.

Enda lektionen som jag hade idag var en föreläsning på hotell Rival. Trodde först bara att det skulle vara våran skola och typ att någon skulle stå och prata om sex. Men inte det fan! Träffade min fru och även marren där. Det var väl ca 3-4 olika skolor där. Och det var riktigt kul. Dom bjöd både på dans, musik från b.la E.M.D och såklart lite information om sex osv. Feeeeeettt kul! Roligare än lektioner iaf..

Sen efter föreläsningen som slutade ca 15:30 så åkte jag in en snabbis till stan med Kinell och Eric för att sedan träffa Robin och sen möta Marcus. Varje gång jag är i stan så träffar jag alltid Marcus. Lite komiskt! När jag väl hade träffat Marcuas då så bar det åt Solna för att träffa Jocke och få mina pengar som han hade lånat. Sen var det äntligen dags att åka hem.
På vägen hem så hoppade Lina på tåget också så satte mig vid henne för att prata lite minnen. As kul.

Så nu sitter jag äntligen här hemma ensam och i lugn och ro. Tror jag ska ta en power nap eller nått, är helt död. Tror inte jag kommer orka med kvällen annars. Hinner väl bara sova en timme innan jag ska upp igen för att äta, fixa mig och den möta mmalte så hon kan få sin klänning och dricka. Inte en lugn stund. Men det är de värd, för ikväll ska vi fira marren. YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEY

GRATTIS MIN ÄLSKLINGS MARRE! <3
(gammal photoshopad bild av mig, på marren)


Kommentarer
Postat av: marre

haha jag älskar dig plutt :D

2008-09-27 @ 11:14:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback