Hinderbana + Natalie = NEJ!!!!

Varför just denna onsdag, vaaaaarför! Jag tror Benny hatar mig, för nått måste det iaf. vara. För imorgon så ska vi prova på hinderbana för första gången under PT. Visst ska det blir kul, men inte just den här veckan. För självklart har jag träningsvärk i mina knän / ben.
Livet hatar mig just nu (: hahah, känns så himmla bra! WOHO!

Skoldagen bestod bara av två lektioner idag. Först BGM som gick riktigt bra, sen samhälle som aldrig kan gå bra med den här läraren. Jag tror vi alla har samma problem.
Efter skolan så var det dags för en liten tur in till stan med mina två älsklings pojkar Kinell och Robin. Men självklart så skulle dom inte vara med mig, utan små äckliga fjortisar. INTE OKEJ!! Men men, bara att acceptera och skratta sig lyckligare. Istället för att då bli lämnad så kom min kvinna mmalte till unsättning och såklart Marcus hack i häl. Köpte mig äntligen ett par riktigt snygga skor.
Riktigt heta va? Självklart med 9cm hög klack, kan jag verkligen behöva! ;)
499kr på DinSko

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback