Jag behöver det här

Alltså jag vet inte riktigt vart jag ska börja någonstans. Kanske inte så bra att vika ut som om detta i bloggen eftersom hela världen kan se. Men jag vet inte hur jag ska få ut det annars. Det är inte så att jag vill ha uppmärksamhet. Utan jag behöver bara skriva av mig lite tror jag. Eftersom det känns så tomt att skriva det i ett dokument på datorn som sedan ändå kommer slängas så kan jag lika gärna skriva ut det här på bloggen. Kul att läsa senare och se om någonting har förändrats. Positivt eller negativt, det återstår att se. Positivt är inte alltid bra i mina fall...

Såhär ligger det till... Jag ska försöka att vara så diskret som möjligt men det är inte så lätt.


Jag har ett problem här i mitt liv just nu, som jag har haft under en lång tid men utan att tänka på det. Jag har helt enkelt bara struntat i att  ta i tur med det, eller inse att jag behöver det.
För i såna stunder som nu, nu när mitt liv går knas och jag kan inte koncentrera mig i skolan. Det är då jag behöver dig. Dig som jag har gillat så pass länge nu men aldrig riktigt lyckas att få. Men nu är jag osäker på om det är dig jag vill ha. Det finns så många bra sidor med dig som jag bara älskar. Men tyvärr så är din enda dåliga sida så pass stor att den verkligen har betydelse. Mer tänker jag inte säga...

Jag vill verkligen ha dig, det vill jag.....
Men just nu? - Nej, jag tror inte jag är redo att "face the truth" än.

Om du tänker efter ordentligt så vet du vem du är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback