Lööööördag

Jag har så jävla ont i mina armar att jag knappt kan skriva på datorn ens. Och då är det kris! Körde riktigt hårt på gymmet igår. Alla var riktigt chockade, t.o.m min tränare frågade om det var bra med mig. Haha! Nu ligger jag på VG nivå iaf, låter ju lovande. Men vet inte riktigt om det kommer hålla hela vägen ut, men man får väl hoppas. För i slut ändan ska jag ha ett MVH, that's it!

För en liten stund sen så kom jag hem från Gröndals bp. Har vart där från kl 09:30 till 13:05. Hade tre matcher efter varandra, som tur va var det bara sju-manna. Då slipper man springa så mycket. För springa hade jag ändå inte orkar göra efter att ha gått och lagt mig runt 03.00 och vaknade typ 08:15, FYFAN! :)
Jag tror att jag ska lägga mig i sängen och kolla på Sex And The City filmen nu faktiskt. Sen måste jag äta någonting också, men mage skriiiiker efter mat!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback