Min kväll är räddad

Måndag 15 september.
Det har vart en riktigt bra början på veckan. Kom upp i tid i morse och har vart på alla lesktioner idag. Hade försej världen sämsta hår dag idag. Men det var bara att sätta mössan över huvudet och lossas som ingenting. Men självklart så ska alltid någon jävel dra av den.
Idiot till människa..


Hur som helst så är min kväll som sagt räddad. Ska vara barnvakt till mina systrar. PALLA! Plus att mika också ska komma hit, well.. Det lär väl funka hoppas bara att dom lyssnar på mig. Är för trött för att argumentera eller bråka. Men istället för att sitta ute med dom eller "råka" somna så har jag fixat nya filmer. Och inte vilka filmer som helst utan Wanted, Wall-e, The Dark Knight och ääääntligen Sex And The City. Har verkligen längtat efter att få se den! Och nu jävlar!
Wanted har jag försej sätt halva av och den började iaf riktigt bra. En aning lik matrix men typ bättre. Var så himla trött i lördags att jag inte orkade kolla klart på hela, men nu har jag chansen!

Aja men maten står på bordet nu. Bäst att jag sätter mig, puuss NN



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback