När kommer polisen?

Marres "kalas" igår var riktigt trevligt. Men det kändes mer som en släkt träff eller en åter träff av massvis med gamla kompisar. Jag kände in princip 96% av folket. Visst kan det vara trevligt, men det kan också vara en aning tråkigt. Då träffar man ju inge nya kompisar. Hur som helst så var lokalen lite liten som mitt vardagsrum ungefär. Man kanske fick plats ca 15-20 personer där inne och skulle det vara trångt.Vi var väl runt 40-50 personer där och alla var verkligen lite över allt, men för mesta delen utanför. Så det var bara en tids fråga innan polisen skulle komma och det visste även marren. Så när väl polisen kom så var det bara att gå lugnt där ifrån och upp mot tunnelbanan. Tacka marren för allt och sen vanda vidare.
Trist bara att polisen kom vid halv tolv. Kvällen var ju fortf. barnet?!... Haha, dom kom med två polis bilar och en piketbuss tror jag att det var. Huh, vad fan trodde dom att vi skulle göra?

Aja men tack för allt går. Kvällen blev väl lite kort men ändå riktigt trevlig ändå. Tog inte alls så många bilder som jag trodde jag skulle (som vanlgt). Jag är verkligen dålig på att ta kort. Men fick iaf bild på Jimmie, Jocke, mmalte, Emma och mig själv. Mjaaaaaaauuu


Mmalte, Jocke och Jimmie


Emma, jag och Mmalte
(vi såg förjävliga ut)..


Därför lägger jag in en ny bild på bara oss. Fulla och glada + söta (a)
Mmalte och jag

Kommentarer
Postat av: MMALTE

usch vad jag ser ut.. ta bort :O

2008-09-27 @ 15:02:06
URL: http://mmalte.blogg.se/
Postat av: Natalie

här ska inte någonting tas bort! :) vi var fulla, that's it :D

2008-09-27 @ 15:48:46
URL: http://nnats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback