Skolfoto

Jag blev föjävlig på skolfotot idag. Ser skit sur ut. Ja jag vet hur kortet blev eftersom att fotografen alltid visar efter varje gång. Så gjorde han även förra året. Vi fick t.o.m välja vilket av dom tre korten vi ville ha. Jag blev sur på alla tre, ooootroligt. Vet fan inte hur jag lyckas. Försökte langa en pose som inte skulle avslöja så mycket, men misslyckades totalt! ..
Får hoppas på att det ensamma kortet blev bättre. Hade ju trots allt världen bästa hår dag idag.

Min vecka är in princip redan klar och färdig planerad. Har aldrig känt mig lyckligare ^^
Tisdag: Slutar kl 13.50, ska förmodligen in till stan och sen hem och plugga.
Onsdag: Ledig, sen så är det derbyyyyyyyyy på kvällen (:
Torsdag: Prov på morgonen, slutar 15:50 sen ska jag träffa Christopher.
Fredag: Träning på morgonen sen studiebesök, så slutar runt 15:30. Sen är det födelsedags fest för min marre.
Lördag: Match på morgonen, tjej middag på kvällen hos min fru (Sandra)
Söndag: AIK match, chill, plugg ^^

Veckans schema


Kommentarer
Postat av: Samme

Natalie langar veckoplanering!<3

2008-09-22 @ 21:52:17
Postat av: fruun

hihi längtar tills på lördag :) <3

2008-09-23 @ 12:49:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback