Vad ska jag ta mig till?

Nej det här är verkligen inte okej någonstans. Vad ska jag ta mig till nu då? Varje gång jag ska köpa en Ipod så kommer dom alltid ut med en ny. Men som tur är så har jag inte hunnit köpa mig en ny än. Vilket jag verkligen måste göra nu, snarast. Min gamla är full och jag tänker fan inte ta bort någon musik!?

Men jag diggar verkligen den nya Ipoden. Den är otroligt snygg, men det är inte de som är det bästa. Utan det är alla färger och att den nu kommer i 16GB också. ÄNTLIGEEEN LAGOM!


För 16GB så kostar den 1 845;- på Apple Store


Kommentarer
Postat av: emma

gud vilken snygg, den snyggaste dom nog gjort!

Finns ett företag som kom med en sån där modell före men heter mp4. Men inte i alla färger.



Sattsa på den där ;) i röd,orange,blå eller röd

2008-09-10 @ 19:04:59
URL: http://meays.blogg.se/
Postat av: annika

måste säga att de är underbara :3

2008-09-12 @ 19:16:05
URL: http://annikahenretaboden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback