Bilderna som jag lovade tidigare idag

Här kommer lite roliga bilder från gårdagens festande ute på landet.

Girlsen och Oscar

puss,puss,puuuss

Emelie och jag + bränd väska X)

Har inte så mycket mer tid för bloggen just nu. Måste städa lägenheten efter tjejmiddag, ta hand om glasen som jag inte orkat diska, städa mitt rum, duscha, äta och självklart äta lite godis också.
Ikväll blir det myskväll med flickorna här hemma. Det sista roliga som händer detta lov. Vi ska väl sjunga SingStar, dansa, äta chips och prata skit. Tror inte att det blir någon alkohol inblandad ikväll. Det är ÖVER!

BÄSTA BILDEN FÖR KVÄLLEN!
JAG OCH PAULINA PRECIS INNAN IAF JAG LÄMNADE FESTEN FÖR ATT DÄCKA I CHRISTIANS SÄNG

Kommentarer
Postat av: Emelie

självklart :D haha wilma förstörde den:( ska fixa när jag orkar;)

2009-04-12 @ 20:07:44
URL: http://ungmamma15.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback