Karlbergs hinderbana

Yes, dit ska jag nu och springa med min PT klass. Trodde aldrig att den hör dagen skulle komma men nu har den kommit och det är bara att kämpa. Jag kommer fan inte ens komma över första hindret, men vafan! Jag tar det med humor och gör så gott jag kan. Men kan tyvärr inte lova någonting! HAHAH
Detta är inte gjort för små männiksor...
Men om han tror att jag ska ligga och kråla mig i leran så har han fel, fel, FEL!!! Fan.. Om det hade vart en dag där man sedan kunde åka hem så fine. Men nu har jag fan tre lektioner till.

Måste hinna äta frukost innan jag drar och möter Helena. Så önska mig lycka till babes!
HEJHEJHEJ!!!

Kommentarer
Postat av: Paulina

HAHAHA!

Du klarar det Natalie ;D <3

2009-04-22 @ 09:42:17
URL: http://paulinasj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback