AIK - Trelleborg 1-0

Braaaa med seger när vi är där uppe och ska vinna. "Vi vinner guldet och djugår'n åker ner i, igen (8)". Matcher började riktigt bra men sen blev den riktigt lång tråkig. Vet inte huuur många gånger jag kollade på klockan innan den dlog halvlek.
I andra blev det bättre drag och även från Trelleborg sida, dom hade väl någon bra mål chans och en rikitgt jävla bra i 92a minuten. Men Örlund är på TOPP och tar det mesta. Riktigt snygg räddning!!

Var skönt att vara på Råsunda igen. Har ju vart borta på semestar och missat de två senaste matcherna. Men nu är jag igång och på rätt spår igen. Underbart! Nu behöver jag bara få tillbaka rösten så jag kan skrika mer. Höhö..

Målet gjordes av Dulee Johnson. Super läckert!


Pavey och Dulee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback