Äntligen fått photoshop tillbaka!

LYYYYCKA!
Idag fick jag både äta ordentlig middag, se en otroligt bra film (Marley och jag), träffa familjen OCH lyckades efter mycket problem och skrik äntligen fixa Adobe Photoshop cs3 på min dator igen. Har haft det förut men alla mina datorer bara döör och då måste jag om installera hela tiden. Sjuukt jobbigt!
Men nu är det igång igen vilket betyder bättre bilder, bättre uppdatering och kanske en ny design. Nu saknas bara en system kamera. Min nästa älskling.

Annars mår jag super som sagt!

Ska bara börja packa upp allt och förbereda inför skolan imorgon sen är det dags för färgning av håret och lägg dags? Kanske blir en och en annan film också. Men börjar fett med tidigt imorgon och behöver all sömn jag kan få för min första skol dag. HAH! Wish me luck.


Såå kul kan man ha!
Welcome back baby!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback