Don't blame me because i'm beautiful.

Fööörsta dagen i skolan avklarad och detta suger totalt. Yeey... Har tydligen både Engelska C OCH Matte C i trean och hela skol året igenom. Hur tänkte jag då kan man ju undra. Aja kan vara bra att kunna sen så det är väl bara att kämpa sig igenom det med en bit salt. Som jag ändå redan måste med resten av skiten...
  Men lärarna verkar okej iaf, mycket bättre än alla innan om vi räknar med Johan som jag sa ha i Matte C så.

Efter att första dagen var avklarad så blev det fik i stan med Kalle och Kinell. Vi satte oss på Bellmans och snackade lite skit innan vi drog vidare runt i stan och hamnade till slut på BLÅ & GULs utförsäljning. Innan det lyckades jag även få på Kalle en cool tröja inne på Carlings. DIE FACEBOOK DIE, stod det på den. Super cool!



MEN iaf... När vi kom in på BLÅ & GUL så fick Kalle pröva alla möööjliga jeans och andra kläder bara för att jag ville jävlas lite med honom. Men detta slutade i att butiks ägaren kom ut och klädde om Kalle så att han blev riktigt snygg. Hela outfiten gick på över 3000 kr men vi fick det för ändas 1100 kr. Då ingick det en t-shirt, en hood tröja, en jacka och ett par jeans. SJUUUKR BRA DEAL!
Lyckades öven flörta till mig en egen hood tröja för bara 100kr istället för typ 800kr. Är man bäst så är man. Och aallt detta tack vore mig. Såklart!

Nu är det dags för mat, åter kommer senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback