Full, fullare, FULLAST!

Gårdagens utgång var "GULD". Har aldrig sätt min bästa vän så ur balans och jag kunde inte ha älskat det mer. Vi hade riktigt kul igår och allt var på topp som sagt. Träffade många gamla kompisar som verkligen behövdes. Vill inte tappa kontakten med alla bara för att folk flyttar, byter skola osv osv..
Hade även min Kalle där och hans fulla kompis JP. Haha han som väljer ölen framför allt annat.
Men framför allt så var vi ju ute för att fira Adam på hans 18 års dag. Inte för att jag såg så mycket av honom under kvällen men jag hoppas att du hade trevligt.

Idag blir det en riktigt slapp dag. Kalle lämnade nyss lägenheten och mig ensam, men snart så är Elina här för att äta middag med mig. Mys ska det bli. Måste hinna träffa alla flickor innan skolan börjar, för då kommer allt jävla plugg..

Blev tyvärr inga bilder från igår. Trist..
MEN TRE DAGAR KVAR TILL GREKLAND OCH RHODOS!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback