Helenas Födelsedag @ The bridge

Kvällens förfest: I mitt rum med musik på högsta!
Kvällens Teama: Fira Helena till 100%
Kvällens Uppgift: Supa födelsedags barnet fullast!
Kvällens Färg: Svart (jag stack ut med min rosa klänning)
Kvällens drink: Frozen strawberry margarita och cider

Kvällens uteställe: Ny öppnade The bridge
Betyg av stället: Säääämst musik men bra lokal och blantat folk *2/5*

Kvällens STORA plus: Träffade mycket nygammalt folk som man får upp kontakten med igen.
Kvällens MINUS: Det onödiga tjafset i slutet av kvällen....

Kvällens roligaste: Att äntligen då se Kissis über fula ank läppar in reality! HAHAH

Slut betyg för kvällen: 4/5

Suuper cool bilder tycker jag.
Lyckades ta den på något konstigt sätt. Haha!


Puss på födelsedags barnet!


"förfesten"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback