Ingen lust

I fredags så var det utgång med Sofia. Vi skulle ha sjukt kul och dricka som satan eftersom det var billig dricka. Men så blev det aldrig...
Istället så fick jag en cigg i ögat och kvällen slutade med tusen tårar, sjukhuset och sängen. Inte för att jag kunde sova när jag väl låg stilla i sängen, men jag hade inte så mycket val.
  Missade även BP cupen under hela lördag och även derbyt mellan AIK - BP. JÄVLAR VAD SUR JAG VAR! Fick istället åka hem till mormor och morfar i taxi eftersom jag inte är kapabel till att åka kommunalt än och titta på matchen där. Inte alls samma känsla.
Sen så gick jag ju mista om 1000kr också, TACK!!!

Men igår så var ögat lite bättre så jag bestämde mig för att följa med pappa till cupen och försöka. Solglasögon var det som gällde, annars hade mitt öga total dött i den varma solen.
  Tre matcher blir vet till slut och 550 kr på det också. Allt någonting.

DÄRFÖR har jag inte haft någon lust att blogga. Mår allmänt dåligt bara..

Tack till alla som ställde upp i fredags iaf, det betydde mycket. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback