Klar med det mesta

Sådär nu luktar det rent och fint igen. Tog ca 2 och ½ timma för mig att städa klar. Fast nu är jag inte riktigt helt klar med köket eftersom jag ska använde det senare ikväll och nu för mat. Men annars så har jag dammat, damsugit och tvättat alla rum och golv. *Duktig flicka*
  Nu är det dags för lunch innan jag går ner och solar om jag nu hinner det innan Robin kommer förbi. Han ska få låna mitt årskort eftersom jag missar kalmar hemma. FUCK! Riktigt bra match som jag missar, men får hoppas att dom sänder någonting där nere.
Blir majskolvar till lunch för mig och sen laganse till middag senare ikväll när jag kommer hem. Lyckades hitta det längst ner i kylen. Det räddade typ hela min dag. Trodde jag skulle få leva på makaroner och billys en dag till. Är så trött på det!

Sen ska jag förhoppningsvis träffa Kalle ikväll om jag hinner klämma in honom.
Men nu är det dags för maaaat!

*Hann även packa klart under den tiden också, eller ja halvt. Alla underkläder är inte riktigt torra än efter tvätten inatt.*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback