oops nu började det att regna

J-A-G-  M-Å-S-T-E-  V-E-R-K-L-I-G-E-N-  B-Ö-R-J-A-  A-T-T-  S-T-Ä-D-A!
Men jag har ingen lust, ingen ork eller någonting liknande. Är rätt så bakis i kroppen också så att börja städa finns inte med på listan, även fast jag måste. Har även en hel resväska att packa också. Det kan bli kul! INGEN ÖVERVIKT DEN HÄR GÅNGEN IAF!

Kvällen igår blev lite oväntat knasig men vi får ta igen det mmalte. Du och jag har ju en del att ta igen efter den här sommaren. TRO MIG! Men hur som helst så behöver jag inte gå in på detaljen men mmaltes kväll slutade innan vi ens kom in på krogen men min forsatte med Linus och hans pojkar.
  Slutade kvällen med Kalles gäng inne på After. Trevliga flickor och pojkar!

(för övrigt så blev det aldrig någon jobbintervju. Fick andra planer.. hehe)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback