på onsdag, på onsdag, på onsdag

Natalie och Paulina till Rhodos PÅ ONSDAG! *tänk på att du måste ha samma melodi som den gamla triss reklamen, annars fattar du ingenting*

Var precis ute på en kort biltur med pappa för att handla de sista detaljerna inför Rhodos på onsdag. Ska bli så himla kul. Bara du och jag Paulina, nu kööööör vi! Blev även ett kort stopp på banken för att sätta in de lösa pengarna så jag slipper växla skiten. Har äntligen fått min kod till mitt nta VISA kort så nu jävlar ska det användas på riktigt!

Kvällens äventyr igår blev ganska så långt och speciellt längre än planerat så Elina fick sova kvar och jag fick även se Baksmällan för andra gången under samma vecka. Men den är så jävla bra så det är okej. Pappa kunde fan inte sluta garva, as kul!


Elina och jag på Linas 18 års fest.
För fulla för att komma ihåg bilden. BRA SKIT!

Men nu måste jag åka in till polisen och hämta mitt pass innan det är dags för stor städning här hemma.
Just nu gör jag vad som helst för lite pengar.

Kommentarer
Postat av: elina

HAHAHAHAHAHAHA!!!! vilken jävla bild! xD

2009-08-17 @ 17:18:23
URL: http://elinali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback