rubrik är överskattat..

Det går verkligen inte bra för mig.. Har sagt till mig själv att jag ska städa upp här hemma och fram för allt i mitt rum säkert hundra gången. Men det blir aldrig av.. Jag ser bara alla kläder och alla jävla hår tussar från Sune och vänder på klacken för att sätta mig i soffan med datorn. Är jag inte sugen på att sitta där så går jag ut. Kanske dags att ta tag i det hela snart.. Eller?...
  Mat i kylskåpen skulle också underlätta eftersom jag ska vara hemma en vecka till. Tur att pappa kommer hem på fredag, annars kanske jag inte skulle ha överlevt?.. Men fram till dess så får blir nudlar, haha!
Måste börja tänka snålt nu eftersom jag måste ha råd med att leva nere på Rhodos också!


In för resan så finns det mycket som måste planeras och göras. Och nu när jag bara har en vecka på mig att förbereda mig så måste det gå snabbt. Lycka till....
Hur som helst så har jag redan börjat med att ringa och avboka mina matcher som jag hade under den veckan. Sen har jag även beställt ett VISA kort som man kan använder överallt så att jag kan röra mig vart jag vill. Mitt ungdoms kort som jag hade sög verkligen. Funkade inte ens på pressbyrån.. Sen var jag även inne igår med Paulina hos polisen och fixade ett nyss pass i sista sekunden. Nu får vi vara hopps att jag får det innan onsdag, annars är det kört!
Kan ju bara säga att mitt öga förstörde hela jävla bilden.... Men jag får väl leva med det i fem år....................

Nu är det dags för frukost!


bild från gränna i sommras

Kommentarer
Postat av: elanus

fin kommentar på min blogg.......... HAHA.... (A)... hö hö.. schhh nataliie!!

2009-08-12 @ 12:44:01
URL: http://elinali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback