Saaatan vilken baksmalla(!)

Jaaaaag ooorrrkkaaarrr iiiiinnnteeee..
Guuud vad jag mar daligt just nu. Snacka om att jag har druckit en aning FOR mycket nu dom tva senaste dygnen. Nar Paulina aker hem for att hon mar daligt da tar det hus i helvete och jag kan inte kontrolera mig typ. SJUK. Jag kanske behover hjalp. Men alla bara drar i en hela tiden.

Igar var vi iaf i Old Town och shoppade lite. Var riktigt fint dar inne och stort. Vi gick ju saaa vilse pa hemvagen. Men till slut sa hamnade vi pa den kanda "bar street" igen. Underbar kansla att veta att vi visste vart vi var igen.

Idag blir det som sagt ingen sol for mig eftersom baksmalla och sol inte gar ihop sa bra precis.
Men maten pa rummet ar slut sa vette fan vad jag ska underhalla mig med. haha! Far val bada eller nagonting. Kan iaf inte sova langre nu.
Aker tyvarr hem nu pa onsdag. Tiden har gatt sa javla snabbt, men riktigt kul har vi haft det. Skont att slippa forsta veckan i skolan ocksa! Sa ratt!
Blir val fullt os, medvetslos pa tosdag kvall. TJOHOOO! (:

You know you miss me bitch!
PUUUUWWWS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback