Underbara Rhodos

Sola, bada, sova, festa och supa är det ända vi har gjort. Kanske ändå inte så "bara" men grymt jobbigt i längden. Jag är så jävla sliten att jag har blivigt förkyld och sjuk. Kan tänka mig att Paulina är likadan.
Ingen skola idag bara för att ta det lugnt och försöka lugna ner sig till helgen. Har en del att göra då. Som sagt så blir första skoldagen för mig imorgon. Börjar 08:30 och slutar 16:30 PERFEKT för första dagen.....

Köpte inte så mycket saker där nere. Mest till familjen för att visa hur mycket jag har saknar dom under sommaren och älskar dom annars. Blev ganska så mycket saker och lyckades att dela ut det jämt till alla.
  • Mamma och pappa fick varsin parfym.
  • Pappa fick lakrits pipor.
  • Mamma fick toblerone, en sarong och två tvålar.
  • Hanna fick sin efterlängtade flagga (snodd i måndags natt) och en nyckelring.
  • Wilma fick ett gossedjur med en rhodos tröja.
  • Jag köpte min magnet som vanligt, ett paraply, en klocka, en Rhodos mugg, smycken och lakrits på flygplatsen. (Som alltid!) Mer än så blev det inte till mig.
Gjorde av med ca 2000 kr under hela resan om man inte räknar med det jag gjorde av med på flygplatsen i natt. Grymt stolt att jag kunde spara så mycket och ändå ha grymt kul.
  Vi använde oss mest av Paulinas kamera så mer och bättre bilder kommer in senare. När hon kommit hem från skolan osv.
Nu har jag massvis med saker att fixa inför helgen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback