Bästa tisdagen ever!

Jag tror aldrig att jag haft så kul på en tisdag som igår. Ojojoj säger jag bara. Rätt sällskap och kvällen är räddad till 100%. Sen att jag kom hem halv 11 är väl en annan femma. Hehe! Nej, nej jag är inte aaalls sliten. D Ö D A M I G!

Kvällen började med Friday's med Lucas, Johanna, Jimmie, jag och en liten fransk flicka som inte kom in från första början men kom tillbaka och joinade oss ändå. Ända tills hon blev ut slängd igen. Haha sjuk liten flicka. Tror inte att hon hade så kul eftersom att vi inte orkade prata engelska hela tiden.

På Friday's blev det förkrök. En jävla massa drinkar och självklart så avslutade vi rundan med tequila, citron och salt. Båtten upp på tre. Mina drinkar innehöll mest socker och smak av jordgubbar. Finns liksom inget bättre, men berusad blev man!


Min och Jimmies första drink som vi delade på. Super god!

Efter Friday's så gick vi vidare till Nivå22 för att träffa resten av packet som är ute och dricker på en tisdag. D.v.s Felix, Dogge, Camilla, Jennifer och massa andra Fruängsbarn. Där fortsatte vi våran fest med mycket billigare dricka och mer folk.

När Nivå22 sedan stängde kl 01:00 så blev det taxi med Richard, Smör, Lucas och Johanna till After i Gamla stan där vi självklart träffade lilla Kalle. Haha, du är alltid där din lilla skit! Men självklart så följde hela festen med dit också så det blev/var proppfullt där. Men lika kul ändå.
Träffade även lite andra gamla vänner som Pierre och Lukas. Alltid lika trevlig med bekanta ansikten.

Kvällen slutade på donken eftersom vi missade bussen 02:10 så fick vi ta den som gick 03:55. När vi väl lämnat donken för att springa till bussen så tappade vi lite folk, men hem kom jag iaf. Eller ja, jag slutade hos en kompis i Fruängen. Vaknade runt 10 och åkte hem.

Har legat och sovit sedan 11 i morse och nu vill jag bara ha julskinka sen är jag nöjd.
Mår dåligt som satan = fett bakis. Men det är de värt efter denna kväll. TACK ALLA!

(Bilder kommer senare)

Kommentarer
Postat av: B R O W N S U G A R

Vad god drinken ser ut :)

2009-12-23 @ 20:43:53
URL: http://brownsugar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback