Ge dig nu förfan!

Ofta du ringer mitt i natten och tror att jag vill ha dig tillbaka.
Ofta du ens tror att du har en chans till. -NEJ!

Bara för att du är ute och super varje dag(?) så betyder inte det att du kan ringa kl 3-4 mitt i natten och tro att jag vill föra den gamla vanliga och jobbiga konversationen med dig. Aldrig. Det är över och över för gott. Du måste verkligen förstå det.

Jag har som sagt gått vidare för längesen. Borde du också ha gjort efter allt vi gick igenom.
Eller tar jag fel nu? DU vet exakt vad jag pratar om.

Du har förstört min dag, det räcker nu! FÖRSVINN!

Mer tappad unge som liten får man fa-an leta efter. DU ÄR PATETISK. Du vet exakt vem du är.

Ingen annan än typ jag vet vem du är i min omkrets. . Jag är så jävla glad att jag aldrig presenterade dig för mina vänner och alla andra jag umgås med. Du var så jävla bra i början och sen blev du precis som allt och alla andra. UUUUSCH! Jag kommer aldrig att nämna ditt namn igen eller ens berätta vem du är för någon. Lämna mig bara ifred nu är du snäll. PUSS PÅ DIG!

Kommentarer
Postat av: L I S A M A R K L U N D

Hej på dig :D

Har du börjat julbaka ännu? Det har jag, lussekatter. Riktigt gott :) Vad brukar du baka på julen om du nu bakar? :) Kram.

2009-12-03 @ 09:54:42
URL: http://endastlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback