gogogo

Fixat mig
Vart i liljeholmen och lämnat tillbaka lite saker
Råkat handla lite underkläder *oops*
Lagat mat
Ätit maten
Redo för utgång senare ikväll

[NEJ] Städat rummet

Jag har hunnit med en jävla massa idag tycker jag. Även fast jag råkade handla samma present till min syster som min mamma redan hade gjort så kändes det bra. Fick ju även med mig två par set underkläder hem, så jag är nöjd!

Middag idag blev Majskolv med bacon och jucie. Alltid lika gott med enkel mat.
Mätt är jag också. Nu orkar jag dricka massvis med drinkar ikväll.

Kvällens planer är att vi ska till Friday's och dricka lite drinkar och prata skit.
Jag, Johanna, Lucas, Ylva och kanske någon till. Alltid roligare med fler.
Ska snart dra till lucas så festen kan börja. Men innan dess måste jag städa mitt rum. BLÖ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback