Leka i snön

Kan vara kul ibland. Om man är rätt klädd och har rätt sällskap. Nu var jag dock ute för att röra lite på mig, ta några vinter kort och rasta Eddie. För sen när man kommer in så får man ju varm choklad och mackor. Precis som jag fick.

Har precis kollat klart på första DVD skivan. Nu har jag bara guld matchen kvar.
Men jag väntar lite med den till ett senare tillfälle.

Nu kan jag bara sitta här och vänta på att mamma och pappa ska komma hem.
Börjar bli jobbigt att ta hand om de två cp-barnen.. Dom bara bråkar!


Eddie, Wilma och Hanna


Wilma, jag och Eddie


Hanna goes snöängel

Kommentarer
Postat av: Sophie

SV: Tack så mycket :)



Fina bilder!

2009-12-21 @ 18:36:27
URL: http://krystaldream.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åh,bra blogg hörru:D underbar!

Jag själv har precis börjat blogga.Om du gillar en blogg en snygg design och en bloggare med egen klädstil så bord du verkligen kolla in min blogg:)

kram på dig!



http://housebunny.blogg.se

2009-12-21 @ 20:34:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback