Mellandags shopping

Äntligen har jag också fått shoppat. WOHO!
Nu har man bara pengar kvar till ikväll sen får man väl vänta till den 25e igen..

Gick runt där helt själv och tittade omkring i affärerna typ halvt död. Alldeles för tidigt på morgonen för mig egentligen men är man tvungen så är man tvungen. Tyvärr så hittade jag inga inomhus skor men en nyårs outfit fick jag med mig hem iaf. Ingen klänning i år iaf. Visar bild på mig innan jag drar senare.


Tiger jeans, 910kr REA
Topp, H&M 149kr


Två bas linnen, TOPSHOP 159kr
Tröja, Gina Tricot 149kr


SVEA mössa, Åhléns 199kr
Tjock tröja, ONLY 49kr REA

Sen köpte jag även en ny almanacka och svarta strumpor
Alltid bra att ha!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback