MSN?

Jag sitter här och undrar varför jag egentligen har MSN...
Liksom, när jag väl loggar in så är jag ändå aldrig aktiv.
Skriver någon till mig så kryssar jag oftast bara ned rutan.

Ja jag är lite av en person som dissar det mesta och de flesta.
Men jag o r k a r i n t e sitta och prata skit ibland.

MSN kan vara bra på nätterna när man inte har någonting bättre för sig. Då kan jag ibland vara i farten och skriva med en jävla massa. Annars tycker jag bara det är jobbigt med allt vibbande och blinkande.

Men det har ju sina fördelar. Hatar ju Facebook chatten och istället för den så använder jag MSN. Det går snabbt och det är enkelt. Sure, det köper jag med nu är frågan. - Borde jag egentligen använda det?.. Jag missbrukar det tror jag.


Folk får förhoppningar om att få svar när jag loggar in. Men snälla, få inte det.
Vill ni få tag i mig så finns jag alltid på telefonen.
Om jag nu inte har dissat den också som kan hända ibland.

HAHA JAG ÄR SÅ JÄVLA BRA PÅ ATT DISSA ALLT OCH ALLA. HEJHEJHEJ!

Kommentarer
Postat av: Neha

Jag pallar inte heller msn

2009-12-20 @ 21:23:08
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback