Ny duschad

Älskar lukten av ny duschat hår. Luktar så underbart.
Nu är hela kroppen len och jag mår bra igen. Lovely.

Ikväll väntar möte med STFF.
Ska se vad jag kan göra och vad jag får göra under nästa år. Måste ju börja avansera ordentligt nu. Ska bli spännande och se vad dom säger. Om jag har chans eller inte.

Annars blev det ingen skola idag heller. Inget studiebesök heller.
Mår grymt dåligt i hela kroppen. Tror jag har feber. Eller så är det bara allt annat som gör mig så varm och arg.
Istället för skola så blev det film med mamma och pappa. Public enemies med Johnny Depp. Den var lite seg men gick att titta på. Han är ju så braa!



Har fortf. inte fått min lön och det gör mig skit arg.
JAG BEHÖVER MINA PENGAR! Dom har lovat pengarna i 3 veckor nu. Arg jag blir...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback