Nyårs planer

Såhär ser kvällen ut än så länge:
  • Först ska jag städa mitt rum
  • Sen ska jag duscha och fixa mig.
  • Klä på mig mina nya kläder och spegla mig i 20 minuter.
  • Möta upp alla pojkar i medis.
  • Där ska vi sedan handla kvällens mat och efterrätt
  • Sen bär det av till Orminge och hem till Johanna.
  • Där väntar flickorna med glatt humör!(?)
  • Laga mat, dricka alkohol, äta maten och snacka skit + TA EN JÄVLA MASSA BILDER!
  • Efter allt detta blir det nog krogen eller någon hemma fest.
VI SKA HA SÅ JÄVLA KUL. JAG SKA FIRA 2009 SOM BARA DEN.
SKUMPA, CIDER OCH DE BÄSTA VÄNNERNA. DET KAN INTE BLI BÄTTRE!

2LAX9 ÄR SNART ÖVER. black at heart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback