Om sanningen ska fram

... så är jag grymt dålig på att ta konflikter.
... jag är bäst på att avsluta mitt i allt och bara gå vidare.
... lyssnar du inte på mig så skiter jag i dig också.
... färgen svart gör mig oftast arg.
... gör du mig illa, dödar jag ditt inre.

... du betyder mycket mer än vad du tror att du gör.
... när jag säger att det är slut, menar jag det egentligen inte. När jag säger hur mycket jag egentligen hatar dig så vill jag bara att du ska säga hur fel jag har och hur mycket du egentligen älskar mig.

... jag, kärlek, flickor och känslor går inte ihop.


... jag älskar att resa och om sanningen ska fram så är jag ganska kort.


Kommentarer
Postat av: Ann

yes ;) jo det är roligt faktiskt, haha!

2009-12-02 @ 23:09:59
URL: http://phuong.blogg.se/
Postat av: Helena

hahahahaha, gör färgen svart dig arg ;)? läskit (a)

2009-12-05 @ 15:01:26
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback