SVAREN

Här kommer alla svaren från frågestunden igår.
Tog bort vissa eftersom dom var en aning sjuka och allmänt omogna.
Men försökte svara på de flesta. *fick även en del frågor på fb och msn som jag tar med här. Enjoy!


Chris: Har du någon gång fått en sats i direkt ner i halsen utan att svälja?
- Nej.

Micke: Har du blivit fistad med i fot i röven någon gång och om inte skulle du kunna tänka dig det?
- ?.. jag förstår verkligen inte vad du vill ha för svar på denna fråga.

Oscar: Djurgården eller Bajen?
- Aaaah du vill döda mig... Alltså det är bara AIK som gäller för min del.. Men om jag verkligen måste välja så blir det Bajen. Orkar inte förklara varför men så blir det. Kan säga kort och gott att hela familjen är Bajare.



Victor: vill du vara som paulina? e hon din största idol? tänkte det eftersom du antagligen tagit det här ifrån henne..

- Ja jo Paulina är min största idol. Finns inget bättre än att ligga på morgonen och tänka på hur cool hon är.
Alla har frågestund på sin blogg någon gång i livet. Jag har haft det förr och bara för att jag har det igen så härmar jag Paulina? OKEJ!


Min söta vän Paulina som är min största IDOL!

Anonym (ofcourse..): Hur många har du haft sex med?
- Väntade bara på att den här frågan skulle komma. Etttusensjuhundrafemtiofyra stycken.

Anonym: Vad hände med linus?:) Skulle du kunna vara tsm med en riktig gårdare?;D
- Vilken Linus pratar du om? Ja, jag skulle definitift kunna vara tillsammans med en riktig gårdare OM det fanns några känslor för en apa.

Ahmen:
Gillar du araber/turkar?

- Vissa är okej, andra inte.

Umut: Vilka är dina 5 favorit låtar och 5 favorit filmer?
- 5 favorit låtar just nu är:
* Do you remember- Jay Sean, Sean Paul och lil Jon
* So cold - Chris Brown
* Bad romance - Lady gaga
* Replay - Iyaz
* Whatcha Say - Jason Derulo

- 5 Favorit filmer just nu är:
* Skicka vidare (alltid bra!)
* Bakfyllan
* New Moon
* Pirates of the caribbean (alla funkar!)
* Paranormal activity

Sofia: *Hur ofta äter du godis?
- Jag äter väl godis ganska så ofta. Beror på mitt humör.

*Är du en mode-tjej, alltså, bryr du dig mycket om modet?
- Visst bryr jag mig om vad som är inne och vad som är ute. Men om det går FÖR mycket över styr så följer jag det inte alls.

*Vilken är din favoritfärg?

- Min favoritfärg är blå. I alla nyanser.

":P": Har du mens?
- Nej inte just nu.

Erik E: Vilken är den godaste drinken just nu?
- Jag dricker inte så mycket drinkar faktiskt. Men Rosa Pantern är ju sjukt god.

Han går som en karl: När ska du och R-MaN^ älska passionerat?
- När han ringer mig och säger att han skulle göra vad som helst för mig.

Cilla: lägg in en bild på din kompis kalle! :)

- Sure! Om det är denna kalle du menar?..


Ganska gammal bild. Men tycker han är söt på denna.

Sebastian: Har du haft gruppsex?
- Nej.

Pierre: Gillar du phantomen?
- Jo men han är lite sexig i sin blåa tajta dräckt. Brukar hälsa på honom i hans grotta på ParkenZoo i Eskilstuna. ^^

Jocke N: Vad tänder du på för killar, hur viktigt är första intrycket, och vad är viktigast hos killar?
- De killar som jag tänder på är väö oftast längre än mig (inte så svårt), brunetter, gillar att festa och måste våga ta för sig av stunden. Första intrycket är sjukt viktigt för mig.
Visar dom inget intresse är dom inget att ha. Det viktigaste som JAG söker hos en kille är självsäkerheten. Men utseendet är också en stor del och självklart insidan också, hur han behandlar mig.

Anonym: Vem förlorade du oskulden till?
- Anton om jag inte mins helt fel.

Anonym: Hur många killar från fryshuset har du haft sex med?
- två killar.

Fe: Vilken är din favoritställning?
- Det finns många roliga!

Elly: *Trivs du i Fryshuset?
- Nej verkligen inte.

*Vad är bra och dåligt med det? hade tänk börja där :)
Bra: Lärarna, lätt att få högt betyg ibland och lätt att ta sig dit.
Dåligt: Maten, eleverna och ekonomin.

*Finns det snygga killar i frysen?

- Gillar du det svart så passar det utmärkt annars ska du nog satsa på en annan skola.

Anonym:
mörhåriga eller blonda?
Feta eller smala?
Sponkig eller muskulösa?
lång eller kort?
hårig eller rakad?

Jonas: Får jag en kyss av dig när du kommer ner? (A)
- Ja det är klart som fa-an att du kommer få. Saknar dig som bara den! PUSS PÅ DIG

Elin: Edward eller Jacob i Twilight?
- Självklart blir det Jacob. Han är så jävla snygg! GRR! Ögongodis.. mmmm



Sara: Gillar du fortfarande Westlife?
- Visst gillar jag dom fortf. det är inte så att jag har något emot dom. Men jag är inte lika galen i dom som jag var när jag var mindre. Då hade jag bilder på dom i hela mitt rum och gick på deras konsert osv. Nu lyssnar jag bara på vissa av deras nya låtar och tänker tillbaka ibland.

Pontus: En liten fråga bara, varför skulle någon vilja ställa frågor till dig? Du kanske tycker att du är lite speciel för att du har en skitblogg som handlar om aik och mode från hm som precis vilken människa som helst kan köpa. Förstår inte meningen med det här, skulle gärna vilja ha ett svar
- Ååh det är just sånt här jag vill ha. Hahahahahha det här är så kul.
Ja du, folk som DU undrar ju saker som jag kanske inte skriver i min blogg bara sådär. DÄRFÖR har jag en frågestund. Sen så visst, vad spelar det för roll om vilken människa som helst kan köpa de kläderna som jag köper. Inte så att jag bryr mig precis. Sen att min blogg handlar om AIK är ganska självklart eftersom det är min stora kärlek. Sen att du anser att min blogg är en s.k skitblogg bryr jag mig inte ett piss om. Du är en av mina 150 läsare idag och jag är lika tacksam för det som du. Jag har inte sagt att min blogg är speciell. Min blogg handlar om mitt liv och det jag älskar. Är du inte intresserad så DRA. För jag bryr mig minst lika mycket om dig. Därför läser jag inte DIN blogg eller ifrågasätter inte dina val eller ditt liv. Flyg vidare.
Nöjd med ditt svar IDIOT?

Sebastian: Hur kort är du egentligen? Vill ha svar i centimeter! Tex vad står det i ditt pass?
- Inte så oväntad fråga heller. Ska jag verkligen säga det? Så många som undrar. Inte så att jag gillar att mäta mig men det är väl bara acceptera att jag är kort och söt. 1,55 stolta cm! There you go ;)


Korta lilla jag i Grekland i sommras.

Therese: Hur många besökare har du dagligen på bloggen?
- Det varierar mellan 50-120 st dagligen. Beror på hur mycket jag skriver och publiserar den.

Jens: Det verkar finns många idioter som inte tycker om din blogg men vill ändå läsa den!! Vad tror du detta beror avundsjuka eller bara lite tända på dej?
Fortsätt med ditt bloggande.
- Jo tack det har jag också märkt. Men vet faktiskt inte vad det beror på. Tror inte att det handlar om avundsjuka utan med att dom bara vill gå in och kolla så dom vet vad som händer och sedan försöka vända det emot mig, om du förstår vad jag menar. Sen att vissa kanske är tänka på mig skulle jag inte tveka på en sekund. Hehe!

Kommentarer
Postat av: a

1.55 stolta cm! There you go ;) mupp då är du inte längre än mitt finger!

det borde stå 155 cm lilla du

2009-12-21 @ 13:39:26
Postat av: NATALIE

haha ja du där blev det lite fel. det skulle vart ett "," inte en punkt :P

2009-12-21 @ 13:46:35
URL: http://nnats.blogg.se/
Postat av: aDAM

INTE FÖR ATT VARA TASKIG, MEN 1.55 DET KAN DU OMÖJLIGT VARA. DET ÄR JU 15 CENTIMETER FRÅN 1.70 :s:s:

ERU VERKLIGEN SÄKER PÅ 1.55

2009-12-21 @ 19:20:54
Postat av: NATALIE

JAG ÄR SÄKER ADAM!

2009-12-21 @ 20:46:13
URL: http://nnats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback