Alla Hjärtans Dag

Skulle egentligen på bio med Gustav men det "råkade" bli ändrade planer. Eller egentligen så skulle jag ligga och sova just nu men palla det när man kan vara ute med sina nära och kära och festa. När liljeholmen kom upp som fest alternativ så var det ingen tvekan om att jag svarade ja. Så dissade sängen ikväll också.

Gårdagen var helt jävla sjuk. Blod och vatten ÖVERALLT! Det kallas översvämning p.g.a toaletten och 5 pojkar som går rörmokare som inte lyckades fixa det först. SUUUUCK! hahah men kul var det, blött men kul. Grattis! Stackare som bodde där. Kom hem en aning för sent, ca kl 05:10...... Fast jag klarade att vara vaken under hela domarkursen. Är stolt över mig själv efter att bara ha sovit 2 timmar.
Kommer säkert somna i Kristoffers soffa om några timmar men det är en saga för sig själv. Nu har jag annat att fixa och självklart så följer kameran med ut ikväll. + mmalte eftersom hon är frisk nu YEEEY!


bjuder på gammal bild på mig och mmalte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback