Back on track

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅh äntligen är internet tillbaka, vilket innebär att jag sitter vid min dator nu igen. Grattis till mig..
Kom just hem från stan med mmalte. Skulle egentligen ha träffat upp en visst Christopher och fikat en stund i stan men han langade dissen p.g.a något paket som han var tvungen att invänta hemma. Synd där baby.
Blev istället Pizza Hut med min söta flicka och en snabb titt i stan. Vi orkade inte vara inne så mycket längre eftersom det blåste så jävla mycket.

Veckan som är kvar nu är ganska så jobbig. Ska verkligen bli skönt med lov och all ledighet. Nu på lördag börjar jag även jobba igen. Usch, fy och blä.. Fast har inte så mycket val eftersom jag verkligen behöver pengarna. Dagarna under veckan ser ungefär ut såhär:

Onsdag: Yoga 08:30. Slutar 14:50. Hockey AIK - Leksand 19:00 (lär dra till globen tidigare med kompisar)
Torsdag: Studiebesök kl 09:20 eller sov morgon till 13:00. Naturkunskaps läxa. Omprov i engelska. Slutar runt 15:30
Fredag: Gym 10:00. Slutar 13:30 - sen looooooooooooov! (antagligen fest på kvällen)
Lördag: Jobb 12:00 - 17:00 (antagligen fest på kvällen)
Söndag: (Förhoppningsvis får jag någon/några matcher att döma) annars vet jag inte riktigt än.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback