Fredagens fest hos Vicky och Meli

Först höll jag på att banga ur, för att stanna hemma och bara mysa med familjen och lägga mig tidigt i min stora och varma säng. Men icke det.. Måste ju hålla min "party stämpel" uppe så det var bara att börja sminka sig och ge sig ut på äventyr. Ut för att träffa Fredrik, Dino, Elias och Jimmie för att sedan åka vidare hem till Vicky och Meli, där festen väntade på oss. Alla var där som jag brukar festa med nu för tiden som Helena, Josefin och sen kom Paulina, Peter och Felix.
Jag är verkligen nöjd med att jag tog mig kraften och gå ut igår. Ångrar ingenting mer än att jag kanske borde ha druckit en aning lite mindre eftersom det slutade i spyor :(
Baksmällan idag är inte snäll alltså, inte träningsvärken heller för den delen heller...

Ikväll är den 18års fest för Alge med mina älsklings flickor mmalte, Lina, Helena och Jimmie* + många, många fler. Sen drar i väl oss vidare någon annanstans.  Ska fortsätta städa rummet nu innan jag måste börja fixa mig inför kvällen. Missar tyvärr melodifestivalen, fett synd... NOOOT!


Jimmie och jag. PUSS


Jag, Helena, Dino och Fredrik


Jag och Vicky


Sötnosarna Jennie och Paulina

Kommentarer
Postat av: Johan

Oroa dig inte för baksmällan. Baksmällor är bussiga på sitt sätt. Efterssom varje baksmälla signallerar att du dödat några hjärnceller, så kommer du ju efter riktigt många baksmällor inte att ha kvar något, som gör att du kan förstå att du har en baksmälla. Juste va?



btw: tror du att det var Mållgan som körde?



2009-02-08 @ 13:09:09
URL: http://johanfirst.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback