Lovet i hel het

Lov brukar oftast sluta i kaos för mig. Antingen har jag festat för lite eller för mycket. Eller så har jag inte hunnit träffa alla som jag skulle ha träffat. Typiskt mig. För enligt mig så är lov till för att hinna spendera tid med kompisar som man inte träffar så ofta och självklart för att slappa och festa loss men än vanligt.
Allt har redan hänt mig. Jag har träffat både nya och gamla kompisar och festat för mycket enligt mamma, WONDERFUL! Precis som det ska vara!

Under veckan så har jag redan hunnit med bio, tre fester, bråk och jobb. Mycket bra för att vara mig. Idag ska jag även ut med Lina, Emelie, Jimmie, Jocke och Mmalte för att äta semlor. Självklart så äter jag inte det, men jag ska med ändå. Dom kanske har någonting annat gott att bjuda på.

Under veckan har jag gjort och planerat in att jag ska:
Fredag: Fest hos mmalte.
Lördag: Fest hos Jimmie plus bråk med Felix
Söndag: Bio med Jocke och Jimmie
Måndag: Fest hos Helena
Tisdag: Mer chillkväll och umgås med vänner. Äta semlor
Onsag: Fest ute i Hässelby med hela gänget
Torsdag: Hämta upp mig inför helgen
Fredag: Fest hos Vicky och Meli
Lördag: Jobba plus utgång
Söndag: Plugga och sova!

Självklart är sola och träna inräknat varje dag. Så mycket som jag hinner med eller orkar.
_____________________________
Gårdagens kväll hos Helena var mysig. Det var mest chill krök och det kanske blev en aning för mycket folk (som vanligt) men ingenting gick sönder och ingenting blev taget. Perfekt!
I hennes lilla tvåa så var vi ca 17 pers + fler. Ska försöka nämna alla vid namn nu: Jag, Helena, Lina, Emelie, Mmalte, Jimmie, Lukas, Christian, Ulla, Oscar, Samuel, Linus, Peter, Benjamin, William, Jojje. Sen kom även min fru + hennes fyra flickor lite senare mot kvällen.
Eftersom det var måndag så hade självklart tunnalbanan slutat gå så det fick bli spring till bussen hem. Alltid lika kul i hög snö och höga klackar. (Tyvärr inga bilder eftersom jag helt enkelt sket i att ta upp kameran från väskan)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback