Seeeg uppdatering

Jag var så jävla sur i söndags att jag bara åkte hem, satt på datorn, la mig i sängen och tittade på One Tree Hill hela dagen. Orkar inte prata om varför jag var så sur men kan nämna att jag åkte till skytteholm för att döma men kom hem utan att ha dömt...
Så men tanke på att jag kollade One Tree Hill hela dagen så ligger jag nu på säsong 5, avsnitt 6. Och det blir bara bättre och bättre..

Snabbt om lördagens händelser.
Började med 18års firande av Filip Alge hemma hos honom. Vid halv 11 så drog dom som skulle till krogen, till krogen medan vi andra "små barn" drog vidare till en lokal fest i skickla som sedan spårade ut på ett eller annat sätt. Det var ingen höjade precis... Drog dit med Lina, Mmalte, Jimmie, Felix, Helena, Josefin och Jonas. Douglas och hans brudar drog p.g.a någon anledning och sen senare så drog även Helena, Josefin och Mmalte eftersom mmalte var sjuk och dom andra inte fick ta in sina kompisar. Som sagt, det sög.
Men vi fick ändå ett par bilder där ifrån. Som vanligt. Bjuder på dom bästa.


Jag, Jonas, Mmalte och Lina


Jag och Mmalte / Jag, Lina och Mmalte / Jag och Lina
______________________________________________________
Bilder hem ifrån Alge:


Jonas, Jag, Misiu och André


Alge, Helena, Josefin och jag / Jimmie, Sara och Linda / Jag och Jonas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback