2008, så jag minns det

Sista dagen på år 2008.
- Firade jag med mina flickor genom en gemensam middag hemma hos mmalte.(Kommer bilder och inlägg om det senare när jag vaknat till.)

Vad gjorde du 2008 som du aldrig gjort förut?
- Jag har aldrig festat så här mycket som jag gjort i år, någonsin. Det har också sina förklaringar varför det inte blev så mycket festade innan men det är en annan historia. Detta år har gett mig en ny personlighet och en ny egenskap. Folk som känner mig nu skulle nog aldrig kunna tro att jag inte var sån här för ett år sen. Men saker förändrats och jag älskar mitt liv.

Dog någon i din närhet?
- Ja tyvärr.
Gabriel Lidström 29 sep 1991-15 maj 2008

Vilka länder besökte du?
- Turkiet, Alanya sommaren 08 med mmalte


Vilka datum kommer du minnas, och varför?
- Jag är verkligen riktigt dålig på att komma ihåg speciella saker på speciella datum men det är väl mer högtider som jag kommer ihåg som t.ex:
1/1 - Nyårs firandet med Mmalte, Sandra, Fredrik, Simon osv.
2/3 - Jag dömde min första 11-manna match
1/5 - Valborg, slutade bättre än förra året.
24/5 - Min födelsedag.
6/6 - Skolavslutningen, fest i tanto med skol-kompisar.
7/6 - 15/6 - Turkiet, Alanya med Mmalte
Augusti - Husvagns semester med familjen
20/8 - Börjar andra ring
3/9 - Mmaltes födelsedag. Var med hennes familj och firade min sötnos
27/9 - Sandra fyllde 17 och hade tjejmiddag
18/10 - Fest hemma hos Julia.
6/12 - "Nina to Africa" festen.
13/12 - Lucia med mina nära och kära.
31/12 - Nyår med flickorna

*Detta var även mitt första hela år som brunett!*

Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2008?
- Beyonce - If I Were A Boy
- Britney Spears - Womanizer
- Kanye West - Love Lockdown
- T.I. - Live Your Life
- Rihanna - Disturbia
- Jordin Sparks - Tattoo

..Men speciellt:
- Chris Brown - Forever


Blev du kär under 2008?
- Eftersom jag började mitt 2008 som singel efter två års förhållande så kände jag att detta skulle bli ett år utan kärlek. Visst har det vart lite till och från men i slut ändan så har det alltid slutat med att jag står ensam och singel. Ensam är stark. Får se vad detta år har att erbjuda på den fronten.

Vad gjorde du på din födelsedag?
- Min födelsedag bestod av en ute fest, ute på ett fält någonstans på djurgårn' med mina då nyblivna tjej kompisar Alexandra och Elina. Dom fixade fest för mig och en söt liten tröja också som jag fortf. har kvar idag. *minnen*.
Hade även mina nära och kära där som Jens, Jocke, Jojje, Mmalte, Lina osv osv. Var även mycket folk från skolan. Och när jag ändå var i farten med att fylla 17 och allt så slog jag och en innebandykille i trean till på ett underklädes-race runt vattnet där. Finns på film. En lyckad födelsedag d.v.s.

Vad hade gjort ditt år mycket mer njutbart?
- Mer värme och sol i Sverige och mindre skolarbete.

Hur höll du dig från att bli galen?
- När man heter Natalie Jannerstad Rönnerstedt så måste man få blir galen lite då och då för att överleva så länge som möjligt. Jag kan absolut inte hålla min ilska inne för länge. Då slutar det aldrig bra..

Vem var den bästa nya personen du träffade?
- Jag har träffat miljontals nytt folk hela året. Att ta ut någon speciell känns bara dumt eftersom det finns så himla många så jag är glad över att jag träffat. Men en som verkligen kommer sitta kvar i år 2008 är ändå Nathalie. Vi firade ett år tillsammans igår. Tyvärr så hann vi aldrig träffas men vi får ta och fira det på bästa möjliga sätt. ILY<3
Har även lärt känna Garpen och Dalbjer riktigt bra i år. Dom och deras pojkar. Riktiga fest koompisar, puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback