Benny ska dö!

Benny är min tränare/lärare i PT, alltså nere på gymmet. (PT = Personlig Tränare, linjen jag går på gymnasiet)

BRA, då vet ni vad och vem jag pratar om när jag verkligen menar att han ska dö! För i morse när jag skulle gymma så kom jag på precis när jag satt mig på tvärbanan att jag hade glömt att packa ner shorts i väskan. Då var det liksom ingen idé att vända och åka tillbaka eftersom jag ändå redan var sen. Men kunde ändå inte skippa träningen eftersom jag gjorde det förra veckan. Men som tur var så träffade jag på Adrian, Jojje och Björn i hissen så jag fick låna Jojjes basket shorts. Haha, dom var lika långa som min ben. Fyyyfan vad stora och obekväma dom var. Men, men benny hade dödat mig om jag inte hade gymmat, vilket han ÄNDÅ gjorde med att tvinga mig att göra runt 500-600 situps med och utan vikt mellan 5-25 kg. KUL! Sen efter magen så gick vi direkt över till armarna. Där dog jag, nästan!
Kommer ha så trevlig tränings värk imorgon känner jag. Mums... Så Benny, du ska fan få betala för detta APA!

Efter gymmet så gick jag, Alexandra, Timmy och Johan ner till matsalen och åt. Mums med köttbullar, lingonsylt, brunsås och potatismos till lunch. Sen var det bara tre tråkiga lektioner kvar som låg och väntade, engelska, svenska och Arbetspass. Fast det ända jag gjorde på arbetspasset var att gå ner och handla läsk åt Alexandra. Skrev även lite spanska också.

När vi äntligen slutat 15:50 så drog jag och Jojje in till stan för att äta Originalmål på MAX, plugga och kolla på nya jeans till Jojje. Men sen när jag äntligen åt upp min stora hamburgare som jag beställt så kom jag på att jag har en massa saker att göra och där tog äventyret slut. Vi får handla jeans en annan dag sötnos! Men tack för maten (A). Saknar våra stunder som vi hade Bästis <3


Jojje och Alexandra på engelskan


Såhär glad var jag idag

Ikväll är det Idrottsgalan 20:00 på SVT. Det får man ju inte missa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback