För mycket fotboll just nu

Har så jävla mycket matcher och skit att döma, att jag knappt har tid att leva mitt liv känns det som. Har bara morgon pass vilket innebär att jag är så jävla trött när jag kommer hem att jag aldrig orkar gå ut. KUL!
Igår dömde jag t.o.m två pass efter varandra. Från kl 08:00 till 19:00, sen var det bara skynda sig hem och fixa sig för kvällens utgång som jag redan hade planerat långt innan jag visste om mitt andra pass. Men jag får ju jävligt bra betalt så det är ju klart jag inte tackar nej precis.

På måndag så är jag fri förhoppningsvis. Om jag inte får några mer matcher i cupen ute i huddinge. Fast skulle ändå inte banga på det, för på tisdag och onsdag så lär man ju ändå bara vara hemma och plugga inför skolstarten. Då kan jag ju lika gärna döma fotboll och tjäna pengar.

Har inte jobbat på hela lovet heller. Hoppas dom inte tror att jag har dött eller nått eftersom dom inte har ringt idag som dom gjorde förra helgen och helgen innan det. Även fast jag har lämnat in en ledighetsansökan så tror dom att jag ska komma och jobba. Idioter..

Men annars har det inte hänt så mycket mer sedan nyår än att jag har dömt fotboll. Var på en liten mys fest igår med mmalte också. Med de vanliga folket, Micke, Robin, Simon och dom andra pojkarna. Börjar blir en riktigt vana nu känner jag. Men ni är roliga att vara med x).

Nu ska jag tagga till för sängen, film och Robin.
Har inte sovit bra alls sedan nyår. Kanske typ 10 timmar sammanlagt. Suuuck...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback