Full fart hemma och jag är sjuk.

Det kan ju inte bli sämre, eller?..
Vaknade idag en timme innan klockan skulle ringa. Jag var så jävla kissnödig att jag var tvungen att springa upp ur sängen och in på toaletten. Självklart så kunde jag inte somna om när jag vände tillbaka till sängen.. och där var den morgonen förstörd. Hatar att ha mycket tid på mig, vet liksom inte vad jag ska göra av den. Ni som känner mig vet ju att jag ääälskar att stressa. Så istället för att gå till skolan så stannade jag hemma idag. Tro det eller ej, men jag är faktiskt sjuk. Vill helst inte prata om vad jag är för sjuk. Men sjuk är jag iaf! Verkligen så sjuk att jag inte kan gå till skolan heller, lite kul låter det.. Men jag har ju mina "problem" haha!

Dagen har bara gått åt datorn, doktorn och städning av mina systrars jävla skit i deras rum. Dom har så jävla mycket skit saker som t.ex gamla trasiga leksaker eller leksaker som dom lekte med när dom var mindre. Som egentligen bara står där och tar plats. HELVETE!
Just nu är det full fart i rummet. Vi har även fått den gamla våningsängen och de gamla skrivordet sålt vilket är jävla bra eftersom vi får mer skit att behöva bära ner i källaren. Jag tycker dock att jag har gjort mitt i rummet för idag och ska senare mor kvällens slut = efter middagen dra mig hem till en kompis och stanna över natten. Om jag nu klarar det med mina "problem".

Hann även ta ett sött litet kort på mitt låååånga hår som jag lyckats fått. Vet inte riktigt vad jag ska göra med det. Om jag ska klippa av det, göra om det, spara eller kanske färga? Funderar faktiskt på att bli blond lagom till sommaren och Magaluf. Vad tycker ni?..



Kommentarer
Postat av: s

sv: jaaaa båda filmerna är jätte bra! :D hur är det med dig förresten fruuun? :D <3

2009-01-14 @ 18:45:54
URL: http://swipeme.blogg.se/
Postat av: s

sv: okej, samma här! saknar dig med gumman <3

2009-01-14 @ 19:08:36
URL: http://swipeme.blogg.se/
Postat av: Anonym

Krya på dig älskling :)

2009-01-14 @ 19:58:44
URL: http://paulinasj.blogg.se/
Postat av: N

du är grymt snygg i mörkt hår! ;)

2009-01-15 @ 21:29:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback