MAGALUF SUM 09

Nu jävlar är jag taggad. "Bara" 170 dagar kvar innan jag, Matilda, Lina och Emelie sitter på flyget ner till Magaluf. Vi var inne igår och beställde allt. FAN VAD KUL VI SKA HA DET. Resan gick på mindre än vad vi hade förväntat oss viket är mycket bra. 6840 kr kommer självla resan gå på, och då är alla försäkringar inräknade. Sen till kommer ju kostnaderna för festandet, maten och shoppandet. Blir en aning mycket pengar som kommer att spenderas. Men jag kan lova att det kommer vara värt varenda liten krona.

Blev ett par ändringar också som vi inte hade förväntat oss men allt är bara lagt på ett bättre sätt. Vi bytte hotell till Vista Sol som ligger mitt i smeten och som är ett ungdomshotell. Ser riktigt härligt ut på bilderna. Bara 200m till centrum och 350m till stranden. Otroooligt bra läge!


Mer bilder på hotellet hittar du här.

MAGALUF 30 JUNI - 7 JULI

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback