No more Sickan

Om ni har läst faktan om mig här på vänster sida så har ni nog sätt att det står såhär " DJUR: Två katter och en hund, Eddie". Men det stämmer faktiskt inte längre och har inte gjort det på ett bra tag. Har bara inte haft orken eller tiden att ändra. Men så här lyder förklaringen:
Min katt Sickan har vart borta i flera månader nu och vi tror att han har blivigt på körd eller nått liknande. Han var en ute katt som alltid var ute i vilket väder som helst och kom bara hem ibland för att äta eller sova ut. Han var inte särskilt kelig av sig heller så kan ju inte säga att jag har saknat honom speciellt mycket. Men han var ändå MIN katt, min katt som jag fick av Jessica för några år sedan.

Så tyvärr är han nu borta och det betyder att jag bara ha en katt och en hund nu. Sune (katt) och Eddie (hund). Den dagen Sune eller Eddie dör/försvinner då kommer iaf tårarna spruta.

Innan han försvann så hann jag som tur var ta lite bilder på honom. Han var så grå och fin.
ILY<3

Sickan <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback